RMA & REPARATIE

Wat kunt u doen als uw Freecom product niet goed functioneert?

Leest u eerst het volgende bericht voor u contact opneemt met Freecom support.

Gebruik uw Freecom product in combinatie met de originele original accessoires (bijgeleverde USB-kabel, originele stroomadapter, etc.). Als u na overleg met Freecom support uw product terugstuurt, voegt u dan deze these accessoires toe aan het totale pakket.

  • Bezoek onze Freecom supportpagina en neem contact op met uw lokale Freecom Service Center via de telefoon of via e-mail.
  • Als u samen met een Freecom support medewerker heeft vastgesteld dat uw product defect is, dan ontvangt u een RMA nummer waarmee u uw product gratis kunt terugsturen.
  • Zorg ervoor dat uw Freecom product is zorgvuldig is verpakt – bijvoorbeeld in de originele verpakking – en zorg ervoor dat het RMA nummer duidelijk zichtbaar is op de verpakking van het pakket.
  • Nadat uw pakket is verzonden, repareert het Freecom Repair Center uw Freecom product. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan wordt uw Freecom product omgeruild.